Умови та правила роботи

Ми здійснюємо доставку по місту протягом півтори-двох годин з моменту оплати замовлення в робочий час. Оформляючи замовлення на нашому сайті ви підтверджуєте те, що є повнолітнім і підтверджуєте свою дієздатність. Доставка квітів по місту безкоштовна при замовленні квіткової продукції від 800 грн.

Безкоштовно ми доставляємо з 9.00 до 19.30. До і після зазначеного часу доставка может бути платною.

Доставка за межі міста та по області здійснюється за тарифами таксі.

Резервування квітки, обробка та виконання замовлення здійснюються тільки після 100% оплати.

Ми можемо доставити ваше замовлення за домашньою адресою, на робоче місце, в ресторан, будинок відпочинку, готель, а також без адреси (за попереднім дзвінком одержувачу).

Квіти і подарункові набори – це товари, що швидко псуються. Наша компанія залишає за собою право на зміну складу й зовнішнього вигляду товару на 20-25%, при цьому загальний вигляд і вартість складових замовлення зберігаються.

До оплати замовлення потрібно узгодити актуальність ціни і наявність компонентів товару, оскільки деякі позиції можуть бути недоступні в даний момент. Це допоможе уникнути непорозумінь.

Крім квітів наша компанія доставляє солодощі, фруктові кошики, повітряні кульки та м’які іграшки. Увага! Ми не займаємося підакцизним товаром. У нашому асортименті немає алкоголю, медикаментів і цигарок.

Доставка у святкові дні

Ми працюємо у святкові дні та вихідні.

31 грудня, 1 січня, 14 лютого і 8 березня доставка по місту платна і складає 100 грн.

Своїм клієнтам ми відправляємо фотозвіт доставки, крім тих випадків, коли сам одержувач відмовляється від фото.
(Ст. 307 Цивільного кодексу України.)

Якщо клієнт замовляє анонімну доставку, фотозвіт з одержувачем виключено – тільки фото квіткової продукції.

Перед виконанням замовлення наш кур’єр може зателефонувати отримувачу, щоб переконатися, що він на місці. Ми не повідомляємо, що саме буде доставлено, щоб не зіпсувати сюрприз.

У тому випадку, якщо ви замовили доставку без попереднього дзвінка, ви берете на себе відповідальність за успішний результат доставки.

Якщо одержувача все-таки не виявиться на місці, ми можемо за домовленістю передати квіти через третю особу – сусідів, співробітників в офісі, родичів тощо. Також можливий приїзд кур’єра ще раз – в інший обумовлений час, в цьому випадку повторна доставка вже буде платною.

Звертаємо увагу! Згідно ЗУ «Про захист прав споживачів» та ст.707 Цивільного кодексу України зрізані квіти після вибору та оплати не підлягають поверненню та обміну.

Ми завжди готові йти назустріч і знаходити компроміси у спірних ситуаціях.

У разі невиконання замовлення з вини нашої компанії із замовником узгоджується інший букет, день/час доставки, або здійснюється повернення грошових коштів на рахунок клієнта протягом трьох робочих банківських днів. Зарахування коштів в подальшому залежить тільки від платіжної системи (банка, еквайрінга), через яку ви оплачували.

У разі, якщо зривається виконання заявки з вини замовника або одержувача, але букет вже підрізаний і сформований, грошові кошти не повертаються, а сам букет замовник може переадресувати іншому одержувачу. У такому разі вартість повторної доставки оплачує клієнт. При цьому, якщо виконавець не зазнав збитків, то сума оплачених коштів може бути повернена повністю на рахунок покупця.

Ми не несемо відповідальності за ініціативу замовника та смислове значення квіткової продукції перед одержувачем та третіми особами.

Ми залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнта у разі:

  • клієнт має явні ознаки стану алькогольго/наркотичного сп’яніння;
  • клієнт у стані агресивного чи вкрай неадекватного стану;
  • клієнт не досяг повноліття (без згоди батьків);